Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 20 Mac 2009

GELI HATY

alamak hati ku geli.. sape boleh tolong..
hek3.. arini ader sorang budak asyik terkene jerk..
aziha laaa...

hurm..
1- mouse oh mose.. hari ni pegi skola bwk laptop.. aku on9 pakai broadband maxis 2.. acie nak scrool page kebawah mule2 dier da tkn kat mouse pad laptop pastu dgn penuh konfiden nyer dan pantas nyer teros dier gerak kan maxis broadband 2.. haha.. dier ingat kan mouse.. ki3.. yg bgsnye usb broadband 2 pon xla pnjg pon.. sorry la acie aku mane pakai tetikus ni.. =P.. hua3.. nnty aku bawak broadband punyer wayar yg lagi panjang 2 yer.. itu baru name mouse

2- sepit oh sepit.. balik tadi aku tarik sepit dier mase tunggu lintas jalan.. sebabnye aku tgk sepit 2 da nak terjatuh pon.. mase 2 ade maslina.. hehe.. mule2 xde respon tyme aku da tarik 2.. da nak lintas jln 2.. dier p mintak kat mas sepit dier.. dier tyer.. "mne??" mas dgn blurr nyer ckp ape bende.. hahaha.. mas bkn perasan pon aku tarik sepit c acie 2.. acie pon jawab la sepit.. haha.. aku dgn suke nyer ketawa dan tunjuk sepit 2 ader kat aku.. hak3.. haih acie.. aku tau la dier suke nyakat ko.. dan....... wateve.. tp jgn lak lupe aku yg ade gak tyme 2.. wah3!.. =D..

0 ulasan: