Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Khamis, 30 April 2009

Im Sick ;( 38*c

td pegi kelinik.. haha.. bgs x pegi waktu belajar? actually time rehat je mase tu.. nak ponteng Pendidikan Seni je la konon.. hek2..

mule2 pegi jumpe guru bertugas EN WONG!. haha..
senang je ckp ngan dier.. 'cikgu nak pegi klinik sakit kepale'.. wah ringkas & padat..cikgu kate ok je.. pas2 pegi la ofis.. ad0i.. pegi ofis kene membebel ngan Pn Setty PK HEM kot..ntah la lupe nak tau.. dier 'kate pegi lepas waktu belajar xblh ke?' dan mcm2 lg la die membebel..dier ingat aku maen2 ke sakit kepala ;(.. aku jwb la 'nak blk'.. hahaha.. b0d0h nye jawapan.. xtau da nak cari alasan ape..
time die membebel lagi denyut2 kepala nie sakit.. please! excuse me okay..

keluar nak jln g Klinik Tanglin dpn sekolah 2 je pon.. En W0ng hantar je.. ciss..nak ajak kwn tmn die xbg.. ;.. cikgu tye 'baru sakit ke?' aku jwb'smlm lg da.. tp hari ni teruk sikit' padahal dr selasa da sakit.. tp pelik nye xhujan pon ritu.. :
sampai klinik amik nombor terus cikgu tinggal kan aku.. hee.. nasib la aku da mmg pengunjung setia kt klinik Tanglin ni..
kt klinik2 da la 4round kene tunggu nombor..1- daftat 2-utk org2 dmm cek tempature 3-cek dr doktor 4-amik ubt.. terok betol tp td 3round je td.. cek tempature kat dlm blk doktor..
Ya Allah!.. lama tau tunggu no utk 2nd round tu.. sampai de cine ni pon mara2 n blk..aku pon tension gak dr kol11 tunggu kol12.25 baru masuk.. geram! ouh waktu seni dah lepas.. Waktu Math da 2 dlm kelas.. alahai.. nak ponteng seni je.. nak belajar math laa.. camne? ;

jumpe doktor cek tempature 38*c wah.. rendah kan?
doktor 2 siap tanye lg 'ade saudara mara baru blk dr Mexico ke?' aku geleng dan ketawa je..
hik2.. doktor 2 mara aku ketawa.. biar la saya ketawa hlg sikit tension tunggu no td.. =)
n then die tanye 'kawasan rumah ade sape2 kene denggi x?' jwb 'ade kot' aku bantai je.. lg pon da 3hari dmm n baru2 nie kat rumah sibuk sembur asap nyamuk 2.. hee.. aku tau mestu kene cucuk amik darah punye.. suke2 je.. then doktor 2 pon suruh pegi amik darah la! i dont care la amik darah ni.. p0y0 sajee..
sedap kene cucuk cam gigit semut je.. then tunggu ujian darah.. masok blk bilik dok..

ngee~~.. dok. kate ok je xde ape2.. dmm biasa.. MC xpayah esk cuti da pon.. haha
dok. 2 saje2 je tye esk nak kemane2 ke? nak MC jugak? jwb 'eh..xnak la'

then.. 3round tunggu no amik ubat.. huaa.. lame gak la tunggu.. kebanyakkan org OKU/org2 tua yg g amik ubat s0 tunggu je dorang jln slow motion 2.. sabar ye dik.. hehe..
yg org farmasi tu pulak sik maen2 tekan salah no je.. cam nak tibai pon ade..
ubat -Panadol -Batuk, shj..
ape la dok. nie.. saje je.. saye xbatuk die tulis ubt batuk.. sakit tekak je la dok... tp nak wat camne.. mkn je laa..

habis 2 kembali ke sekolah.. kene g ofis blk.. fuh! Pn Setty da tak de.. lunch kot..ofis pon da kosong je tgk.. yela! da kol1.. gile lame kat klinik 2!
then ade sape ntah.. mak kwn kkk aku 2.. hehe..
g ofis blk 2 utk tls waktu kite blk.. mase die cek2 name 'nie adik sape ni eh?' dgn pantas jwb 'haah adk ainil ekhwa..' haha..pastu die nak name ubat je.. huhu..

PS- suke dpt dok. melayu dan baik
eh.. percaye tak saye nak masok belajar kelas Math..
Dmm maybe xcted bersukan setelah kian lame xskn kot!
hahaha.. gile~

daa.. NAK TID0~

0 ulasan: