Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 1 Julai 2009

Keputusan Ujian Pertengahan tahun

lalalala!..
1 Julai ialah hari terbuka..
yg bermakna ibu bapa akan dtg utk mengambil report card ank2 nya..
huhuhuhu..
dan pasti kkk aku yg mengambilnya.. hee

tp kan.. kelas aku ramai kot mak bapak xamik.. huhuh..
ye laa.. no komen..

keputusan saya ialah dlm lingkungan TOP10 =D..heee..
Saya dpt no6 drpd 30++.. ok ke?.. xok ken.. ishk3.. syukur alhamdulillah je lah..
tp yang nyatanya.. result saya langsung tiada A's('A' kt name byk la.. hee)
yg ade only B satu2 nya utk P.seni visual.. ishk3.. terok.. ke xterok?
hurm.. berbaloi la juga study tgh2 mlm hingga pagi..

yang failed nyer adalah Math dan B.Inggeris(hampir lulus 2marks)..
maaf.. mase ujian Math saya xdpt tumpukannya masa study sebelum exam..
SHIT!!.. geram..
ishk3.. pelik.. kalau math failed mesti sains lulus.. kalo tidak pon sebaliknyalah.. =)

hurm..
aku berharap dpt top10 again..
xtop10 up lg la top5.. insyaAllah..

eh.. someone promise me akan ikut je ape aku nak if dpt 15 kebawah..
tp die xtye pape dan senyap je..
hurm.. =((..

moga daku berjaya lg dlm peperiksaan akhir tahun
stop dreaming~
it my life

0 ulasan: