Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Isnin, 9 Ogos 2010

McD. Great Chicken Burger

td kan aku pegi mkn mcd. haha. mesti korang ckp 'eleyh mkn mcd pon nk bgtahu ke.' kan3? huh! actually aku nak cerita jee..

semalam aku just komen kt FB dgn budak kelas aku yg selalu blk dgn aku tu(Syafawati) nak g makan Mcd. nyum3. sbb da 2minggu da aku ckp ngan die nak mkn McD tp xkesampaian sbb xde duit. so, no money no talk je. haha :)).

td aku pergi mkn Mcd ngan dak kelas aku dlm 5orang macam tu. aku xbajet pon pegi ramai. hee. xpe, bkn selalukan? :) I <3 hangout together-gether :D. mulanya ajak Natasha Zulaika, sbb die ajk tmn pergi beli buku. alang2 to ajk la mkn Mcd kan. pastu try pulak ajk Iera ni nsb die on je. dah nak blk tu baru ajk Ain Nadhirah n Eka Ferrina. aku ingat si Ain and Eka xnak pergi. yelah, sebab Ain ni on diet la kate kan. hehe. Eka pulak, die kalau xpecut dr sekolah sampai KTM tu cepat2 xsah jln macam kerete Porscher je kau ni tau :P. Eka, aku ingat kan kau main2 nak 4low kot :)P.

so. kitorang pun pergi lah jalan g Mcd dekat KotaRaya. tu je paling dekat. si Syaheera mimpi gaknye ingat kt CM tu ade lg Mcd. haha.
dee~, aku ingat nak g makan Mcd dkt depan mydin tu. buat penat je aku ngan Eka berlari nak lintas jln kesana.. hampeh betol! aku xnak la pegi Mcd dekat Petaling Street tu sbb mcm bz je tempat nye. huu~. bile da pegi Mcd Petaling Street tu nasib ok je. ;;).

Haha. masa aku da habis order, baru aku perasan aku sorang je order large set. akakaka. xpadan ngan badan kurus. hikk. Si Ain yg konon2 nak kate nak mkn aiskrim je, mkn beger jugak. kuikuikui.
Aku,Eka,Syafa n Tasha je mkn GCB. yg len mkn laen lah kan. hee.

mase mkn-mkn tu kan, Eka ni suke betul sebut ayt iklan mcd 'Great Chicken Burger' siap slang2 nye skali. hahaha. aku pulak siap cop-cop nak sebut ayt 'Its Gone'. hikk. mmg funny gile dgr Eka sebut.
tambah kelakar bile aku dulu yg habis mkn. mmg la aku sebut 'Its Gone' dulu kann.. Ya Allah aku ni kebuluran sgt gaknye. hahaha.. simpan perot kot sbb nak mkn Mcd. hehe.

huuu, rasa nya lama gila aku xlepak keluar makan ramai2 ni. ngan geng aku pon xde kot. hukk -,-.

korang (geng2 ku or mereka yg menemani ku td) next time g lepak makan lg keyh..
XOXO

0 ulasan: