Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 11 Januari 2012

seringkas 2011

Januari till September- Worked at Elianto Pavilion (jan-march) then transfered to Elianto Bukit Bintang Plaza(march-sept).
the best at BB met best Supervisor Wong Poh Yee.. she's sporting :)
im workHOLIC :).. suka buat OT!..
oh ya, mula2 im just part time worker lps tu Permernant. sbb ingat dpt PLKN sesi awal. tp bila tunggu until May still xde result. so, supervisor n sarankan jd permenant. hee.. saya suka :). gaji tinggi :) OT tinggi. tu sbb gila OT.
on May saya dpt offer countinue study Dip in Tourism Management at Politeknik Sultan Idris Shah Sabak Bernam. sepatut nya sesi Jun. tp mintak tangguh disebabkan PLKN. Akhamdulillah dpt tangguh masuk Sesi Disember.
Ogos dpt result PLKN sesi siri 3 at Sarawak kem Junaco Park Sibu.
September after one week aidilfitri with full OT saya RESIGNED.. .



Sep-Disember- kenyataan nye aku terpaksa pergi PLKN ni sbb aku seorg yg sgt malas buat aktiviti outdoor. itu pon ikut mood. Alhamdulillah aku dpt tamatkan PLKN ni dgn jayanya :). oh ya, sepatutnya masuk poli on November. then, check balik masuk on Disember. huu, kalo xmesti balik awal punya PLKN tu :D. tp xpelahh.. It's OKEY :)
1bulan Setengah saya seorg yg pemalas. xnak join ape2.
selepas tu saya jd aktif join xtvt kelas Kenegaraan utk banner. dan saya adalah presentor bg kls sy bersama Nanang n Sing Kuan. selalu stay back until midnight dgn cikgu Shikin.
dan, bila ada pertandingan xtvt fizikal mcm kayak, A-frame, kembara halangan dll semua aku nak join. tp utk kayak xdpt join, xpelah. xkan nak menangis pulak. herrr.
n last xtvt yg saya buat ialah bersajak with Feizal Tahir utk Nasyid. arghh..
gila xberapa pandai sajak tp entah lah. gatal.. huhu..
Saya kompeni Jebat. Jebat selalu kalah pertandingan fizikal. tp bila di Pentas kamilah juara :) <3.
1001 kenangan dengan org2 Sarawak.
KAMI SAYANG KITAK TUK.

0 ulasan: