Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 1 Januari 2010

Kisah Mlm New Year

haishk.. nak tahu x mlm 30/12 tu ade manusia bernama Fatihah ni yeye oo je call aku ajk keluar tanya blh ke x nak keluar mlm new year..
so, aku pon jwb lahh nnt tanya mak dulu..

then 31/12 tu aku da bgtau dah die jawapan nye yang mak aku bg.. sekali die kate nnt die komfom balik la pulakk... ayoyoyo.. Teahhhh... aku da semangat gile nak keluar ni nak tgk bunge api.. dan akhir nya xmenjadi weyyy... kempunan akuu...

mak pulak ade ura2 konon nya nak g Dataran Merdeka.. aduhh... xnak laahhh.. mak tu pon mane larat tuu saje jeee.. elleyhh..
then da xjd keluar tu aku berharap lah kat rumah ni nampak bunge api.. sebab dulu mase mlm merdeka ade bunge api.. then tgk tepi tgkap jehh.. yeyyy..
tp kenn.. mlm ni aku dengar bunyi je.. cehh.. keparat betoll.. bengang aku..

uhh.. :'(..
aku harap tahun depan blh kite lepaking same2 ye kawan2s mlm new year akan datang.. sebab da abis SPM..
ouhhh.. cuak nye nak SPM..

hee.. dan malam ni aku tido lambat atau maybe xtido.. walhal nak keluar pagi ni ngan awakk :).. hehe... miss~~

0 ulasan: