Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 15 Januari 2010

Persaraan Pengetua

hee.. semalam adalah majlis persaraan pengetua iaitu Pn Chia.. semalam dewan tu agak sempit dengan pelajar2 dr form1-5.. peh.. siot toll.. duduk berhimpit bhaii.. mmg sakit kaki gile ahh.. kalo da berdiri nak duduk balik tu pandai2 ah kene cr space mule2 tu balik.. kalo tu kepit je ahh kaki..
hukkk..

smlm mmg agk gile bosan.. ape lg klo x dengar ucapan memanjang weyy.. 3-5 org kot bg ucapan.. yg bg ringkas punye ucapan tu xpe lah.. da panjang2 tu ngantok dibuat nyee.. dan aku da dapat menjangka yg hari smlm agak bosan.. aku pon bawak ah novel.. hee.. sepanjang2 majlis tu ah aku bace.. kalo ade pementasan koir n tarian tu stop jap bace.. sampai separuh novel jugak lah bace sbb lyn bosan.. da lah dok sebelah budak2 india ni.. ttbe je rase makin lame makin sempit tempat duduk ni.. uhh.. naseb de budak 2org ni keluar... g mane pon aku xtau lah.. yg pasti agak lege ah tyme tu lepas dorang blah... hee... :D..

then mase rehat pon aku xg rehat.. sbb kantin pon agak padat dgn bdk form1-5 jugak.. huu.. da bese pon naseb xkisah sgt kan mkn ke tidak.. :).. aku pon ga ah melangak dekat2 tempat yg patot kitorang berkumpul nanti.. sambung lah lg menelaah novel.. weee... sambil2 dgr member sembang2.. gile ah plak tu nak kene berkumpul kat tempat panas terik tuh.. adododoodoii.. nasib lah sekejap je wey.. fuhh.. kalo x mmg da jd puteri lilin.. hee...

then kitorang kene berator kiri kanan laluan tgh tu biar pengetua berjalan.. tyme nak tunggu org nye lalupon aku bantai bace novel dulu... hikkk.. lepas tu ade kwn yg agk senghal ni petik bunge ape ntah nme nye bg kat Puan Chia haha.. then Puan Chia pon sangkut sekali kt bunge yg tersedia pin kt baju nye tuu.. n lg sorang mmber ni suh Pn Chia buat signature atas list upacara yg ade picture Puan Chi n mintak peluk.. nasib die sporting tyme tu die layan je ahh budak2 nii.. ishk3.. macam2 lah dorang semalam.. aku perhatikan je..

hmm.. lg 15mnt nak balik kitorang g lepak kantin.. uhh.. ilek an cikgu n prefect bkn ade pon nak jage.. hua2.. :)..

the best is met our last year teacher..
RINDU CIK ROSLINA ngan PN FAIZAH
jugaklah!

0 ulasan: