Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 16 Disember 2009

Kegelapan!

dlm pkl11 lebeh tibe2 dengar bunyi yg agk kuat.. dan secara tak langsung api turut terpadam..
aku pulak dah lah tgh meng-on9kan diri.. terkejut akuu.. da la berdua je ngan akk kat rumah.

alahaii.. hanye beberapa buah rumah saje yg black out.. semalam rumah jiran sebelah ni..hari ni rumah saya pulakk.. ishkk... apalah nasib.. aku pon join akk ku yg lepak dekat luar rumah kat tangge nuu.. tgh2 lepak abg bujang tu dok sebok mintak no fon dr tingkap rumah die tuu.. akkorg pon sound lahh minx dr dalam kalo brani keluar lahh.. begitu lah lebih kurang..sekali die keluar daa.. tp xdela bg no tefon cume sembang2 jee.. ape ntahh.. da lah aku dgn akk pakai short.. sama lah ngan bro tuh.. ishkkk...

aku bosann lepak la kat tangga tu call Yanss..huhu..
alamak aii.. beteri pon low.. dan habis teross.. ayannsss... uhh.. naseb mak balik org pon curi la beteri hp mak tu... da dapat pulak yanss nak tidoo.. hmm.. xngapelahh.. aku pulak teringat ade lilin mase besday tu akk simpan.. org pon mintak n pasang kat dapor.. haha.. ma nak pns kan lauk n mkn.. mase mkn kt depan uh ckp ngan makk.. bestnye candle light dinner.. haha..

aduyaii.. walopon mlm tu da repair peti eletrik utama tu,semua rumah da ok cume rmh aku je.. haishk!!..
kami sekeluarga pon tido dlm kepanasan.. puhh.. nyamokk bykk.. terpaksa jugak tarik selimut utk mengelakkan d gigit nyamok walopon kepanasan.. argh!!..

0 ulasan: