Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 26 Disember 2009

shopink dan lepas tension!

(barangan ku kecil2 sj..)(azam tahun baru-new year baru kemas bilik.. haha)

yes that me.. i love do this when i get stress..
xkesah lah kalau xshopink pon.. yg pasti akan keluar berjalan berseorangan..
:D

tp hari ni masih ade balanced duit.. aku pon merayau je lah kt JJ Maluri.. pusing2.. hee.. g tgk baju sekolahh lahh.. brg sekolah lahh.. uih.. adse satu pencil box tu cantek.. warne warni tp syg da kotor.. dan warne laen xmemikat haty.. so juz bia kan je lahh.. then g MPH.. uhh.. da nak sekolah.. nak amik peluang ni bace novel.. nnt sekolah xblh selalu sbb nak SPM.. nak bace pon bace je lah novel komsas tuh.. ahahaha... dan aku telah pon beli novel bertajuk Makna Cinta.. hee.. :D..
lepas tu kenn.. aku g kedai aksesori yang bernama Sinma.. haha.. disebabkan hari tu g ade porongan harge dan aku hanya beli sikit.. then hari ni aku pon beli lah agk byk ini hary :D.. ilek ah.. 50percent ma.. mmg aku suke.. hahahaha...

haa.. lepas tu aku pon men pusing dan pusing lg... tgk tudung pulak beli tudung sekolah baru.. tudung sekolah dulu tu da bertukar warne.. yelah 2-3 tahun kot pakai.. hik3 :D..huu..
uhh.. masuk tu 2x aku round tempat tudung.. ingatkan jenis kain die lain.. sekali tanye akk tu kate same je.. ape ntahh.. xpelahh beli jelahh.. huk3.. ouh tudung.. sabaaa je lahhh..

umph.. dan bende nak d beli da berehh.. akhir sekali pasti lah beli my fav ku.. AISKRIM!!.. yeyyy... :).. suke2.. simpan aiskim tu sampai rumah tuu.. :D.. nsb xcair mcm air.. nyumm..
OTAK KOSONG daH!

0 ulasan: