Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 17 Februari 2010

Merentas Taman 10

4/02/2010

4/2 hary tu aku ade merentas taman..
uhh.. semangat kot.. lame xlary jauh2.. ye lah... taun lepas ikut jln sgkt je dsebabkan cuaca yg xmengizin kan.. huuu..

tahun ni xsilap aku 4km.. dkt ke jauh tu? hehe..

hary tu agk kesemangatan jugak lah berlary.. tp bile da halfway tu aku da pancit..
apa aku blh buat aku jln laju2 je lahh...
yg xley blah aku men ptong2 je ngan claudia.. last2 aku dpt ah ptong tp aku xtau ah die tggl jauh mne..
sekali bile bpe meter je nk smpai skola dr masjid negara tu da cloud da muncul ttbe adess.. hampeh betol kau ni cloud.. hik2..
xpe lahh saba2.. kalo sampai pon mase da tamat pon.. aku pon bajet boleh dpt no la konon bhaii.. tp harapan mimpi je lah..

hukk.. mase aku sampai tu awk jugak lah dr mmber2 yg lain kecual dewi.. die tu mmg xdpt aku nak d kalahkan lah..
cayalahh! 2 tahun da die dapat medle.. hukk..
sedih wey tgk dak2 yg sampai garisan penamat ni.. aku xnampak pon muke budak rumah Lowe.. sadiss nya.. :((..
tp dgr2 dorg kate rumah Lowe ramai lah apelah.. tp bile tgk blk xde lah ramai mana pada hakikat nye tyme penyampaian hadiahh...

ishk2.. bile dgr keputusan di teramat lah xberpuas hatyy.. mane tak nye.. dpt second, 2nd last! ishk!..
lepas tuu.. ape lg kan.. cikgu pon hangen.. aku pon yg dok depan cikgu tu free2 je dpt air ujan.. :|.. aishkk.. lupe plk aku nk psg payung siap :(..

haa.. ade lg satu kesah.. mase penyampaian hadiah tu aku kene ganti kan acie, sbb die blk awl ats sbb2 tertentu.. actually mule nye afrina, pastu die pas kt aku.. on je lahh.. its oke..
lepas da melangak tggu no acie tyme da berator tu ttbe cikgu tye aku ni gantikan acie ke?..
rupe2nye cikgu nak suh ketua rumah sukan tu yg amik.. aku lg sukee.. segan bhai dok depan tuu... ekekekeke..

haa, lepas tamat segala2nya kene buat gtong royong.. hee.. tp tempat yg dberi utk dkemas tu mmg da cantik.. so, gtong royong kelas sudah lah :D..
aku tlg ape ? tlg tgk, tlg skit2, tlg melangak.. haa tu ah keje aku.. rajenn~..


MAAF KALAU XBEST

0 ulasan: