Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 17 Februari 2010

Sukan & Sukantara

8/2

hari ni aku kesakitan kaki..
gara2 semangat tyme bersukan mase lary2..

hmm lari xnampak lobang kecil.. pdn muke aku.. tu lah mak kate jgn happy2 sgt nk buat satu bende tu..
alahaii..

kaki aku tersiliuh gilo.. jln pon terhencut2.. umph..
tp yg bagos nye mase sukantara elok je aku buat.. ahahahaha.. semangat! :D..
yg lary2 pye sume aku lepas.. yg xlepas nak membaling bola lontar peluru tu.. aiyooo..
seksa.. acie blh buat aku xleyh buat.. haha... bdn keding gak tuh.. leles akoo..
hehh.. nak buat tu aku kurang semangat sikit..

lalalala.. mase nk tggu turn, aku mengambil kesempatan mengusha org..
;)).. usha sape ek? hmm???
sape2 je ah.. ngehhh..

CAYOLAH TEHAH, FIENA
KRG PASS SUME
LELES U..

0 ulasan: