Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Ahad, 25 Julai 2010

Hari Sabtu II

Semalam pegi sekolahh :), Pg2 sudah bangun. hehe.
Ade Seminar BM.

well, sepatut nya mula pkl1030 tp entah mengapa mu lewat? hmm.. dalam hat da berkata-kata 'mesti habis lambat ni' [--',] tak ikut jadual punye lah kann..

Ehemm! Ceramah nya mmg menarik. rupe2 nya cikgu ni juga ada menulis dalam buku teks BM F5 nieyh.. ecececehhh.. baru tau semalamm.. ye laa, mane la nak tau, jarang gila buka! hahaha

Hmmm~ bila da tiba jam1230 waktu sepatutnya tamat tp xtamat2.. apa lagi, semua da boring laa.. aku pulak da takot lambat ke tuisyen kang nieyh.. da la dekat Pudu! start pkl2.. adesss..
Actually byk lg bende yg nak dikongsi kan. tp nak buat macam mana da terlebih mase yg sepatotnye dijadualkan. huhu. At last! habis juga lah dlm pkl1. Zzzzzzzzzzz~.

habis tu, aku pon Rushing lah! aku xtggu siapa2 dahh. penat aku jln laju2. da la dkt Star ramai pulak org beratur, yelah~ mmg time2 org sedap berjalan kan. nasib nak pergi Pudu xpayah tgk2 tren tu hala Ampang/Sri Petaling. ngee~ sampai Star Masjid Jamek kol130. umph!
Sampai Pudu dlm 5-8minit mcm tu.. hoho.. sempat2! aku xsuke dtg lambat2 takot nnt kelas full and kene ddk belakang! ngeh2..

eh,nak tgk gambar seminar?

mengantok bah dlm kls tuisyen tu~

0 ulasan: