Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 31 Julai 2010

Wirawati Negara ?

16hb JULAI!

gah!
i forgot to wr0te this story.. ekekekeke..
PLKN

sudah dua hari di sekolah dan facebook bercakap-cakap tentang topik ini (PLKN)[Hot Topic!].
haha..
aku dapat tahu bahawa senarai pelatih PLKN tahun 2011 telah pun keluar Hari Rabu 14/7 on FB saja.. akakakaka..
then, bila dah tahu tu terus la aku buka laman web nya.. tp tidak berjaya, server down mungkin? hmm.. nak cek melalui SMS tak tahu la pula.

15 hb- Khamis esoknya di sekolah, apalagi ramai la yg bertanya2 dapat ke tidak. aku hanya mampu mengangkat bahu saja. yg xblh blah yg xdapat pon mengangis sbb nak pergi.. sape la tu ken?
haishkk! bila da pergi sekolah tu adalah yg bgtahu mcm manakan nak cek by SMS. kemudian, petang kt rumah baru aku send msj tu. gila lama aku tunggu. byk kali jugak aku hanta! ngee~
ade tgk post member kat FB 5jam tunggu baru dapat tahu bahawa die terpilih.. hikk..
aku ni lebih 5jam pon xde msj masuk2. hmm.... bia lahh.. esok adelah tu..

16hb- duh! tgk, masih ramai lg bertanya soalan yg sama.. kahkahkahkah. aku ni da la 50-50 je nak pegi. ngee~
haha..
huuuu.. kemudian aku pon balik.. aku mls nak check HP dulu. so aku bia la jp. buat itu buat ini. pastuuu.. Jeng,jeng,jeng!
akakakakaka..

mesej yg aku terima adalah -
RM0.20 PLKN: Tahniah! 931208-14-**** terpilih menyertai PLKN Siri 8/2011. Penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian.


Oh Tuhan! aku pon terus menjerit. MAkkkkkKK! hukkkk..

0 ulasan: