Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 21 November 2009

Gud Bye SKoLA

byee2..
haha.. seperti biasa last day sekolah.. mesty ade something nak buat..
haha.. mule2 nyer xtahu.. tapi mase nak jln kuar tu 1geng ni mcm semacam je bkk beg.. ededeyhh..
TEPUNG LA weyH!.. adududuh.. xpe2

aku pon pade mule nye tgk je arh dorang maen2.. if dorang nak balingg kt mmber sebelah pon aku lari dulu.. ahaha..

yang sorang minah nie tau aku xkene die mmg target aku jea.. haha.. aku pon semangat jeh lary.. yeyy.. lame xlaryy.. jom2 maen kejar2.. haha..
xleyh blah aku tertipu mase kene kepung depan n kanan.. kiri n belakang xde jln daa.. yang sebelah kanan(esah) tuh xde pgg tepung pon.. aicehh!!> xpasal je kene tipu..
hahaha.. aku pon ape lagi.. dengan cepat nye menyelit.. yeyy!!>.
im saved.. Esah yang kene tepung tuh.. ekekeke..

fuh!.. penat weyy lame xlary ttbe je berlary.. aododododoii.. aku ingt nak bwk camera tp blh lupe plak..
xpelah.. i'll kept it in my memory ;)

0 ulasan: