Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 27 November 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha

Selamat Menyambut Raya Korban alls..

umph.. Raya Korban tahun ini paling bermakna bg aku daripada Hari Raya Aidilfitri tahu!..
=DD.. Walaopon tahun Raya Korban jatuh pada tarikh keramat saya iaitu 8/12 but it doesnt meant anything 4 me..

You know y?
walaupon tahun lepas kami adik beradik berkumpul bersama tp tiada Mak yang join ats sebab2 tertentu.. xmengapa lah.. satu hal nya sbb tahun lepas pule aku menghabiskan masa dengan tidoo.. haha.. pahal hah? bce lah post taun lepas.. akakakaka..

Hmm! tahun ni hebat kerana satu family dlm rumah.. iyoo! sape sangke? along yg mmg jarang nak dtg kerumah tu datang kerumah juga dengan familynya.. Ouhh.. budak2 itu sangat ku rindu Yana n Yaya..
hehe.. bkn sekejap tahu, tp lame hingga ke petang.. mcm2 kerenah bdk2 tu dlayan..
Then budjet petang tuh jumpa Abah tp x.. Abah yg dtg terpacul depan pintu :).. Saya mmg da agk tuh.. =D.. so rumah tu mmg full satu family saya walopon mommy n daddy was divorced.. sorry daddy tiri.. Yang xblh blah time abah sampai sumer perot lapar balik, ape lagi kitowang pon join lah.. hehe..

Ouh! hebatnya Raya Korban kali ni.. xkesah lah xdapat daging korban pon.. kan kak?

miss the dayy.. y dont have any picture on that dayy!

0 ulasan: