Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 27 November 2009

kisah sebelum raya korban

umphh.. dipagi hari Khamis tu Ainil mmg hangat2 taik ayam je nak pegi keje kunun nye.. da naek ke tghari trs changes her mind.. Lgpon semalam nyer xckup tido akibat tido lambat lahh.. pastu bgn kol7pg pulak tuh.. hehe.. thanx 4 waking me up walopon dgn msj.. thanx yawn! bgn pagi semate2 nak ajk mak mkn mihun sup dkt ngan sekolah tuh.. teringin gile weyy!!.. haha.. ;O)..

lepas tuh da mkn hape sume ikut mak sane sini.. org ckp ngan mak nak gulai ayam! mkn ngan nsk himpit.. mak pon on saje g ke kedai beli ayam lg.. da kat kedai tu.. mak kate wat gulai ayam saje lah ye.. aku ckp nak sambal kacang jugak.. mak xblh kate ape dahh.. mak kater nak cr kacang kat mne? tuh saje.. aku ckp lah kat kedai lain ade..

ahahaha.. pegi lah belikan.. yg aku bijak dan pandai g bli kacang tanah yang mentah dan xhancur.. haha.. masuk2 je kete mak da tepuk dahi.. kate camne nak buat ni.. kan nak kacang hancur nak buat kuah kacang.. haha.. aku pon terlupe.. cover lah.. berkate.. xper arini rajen nak buat nak goreng n nak tumbukkan sekali.. mmg aku xkeysah pon!.. haha..

sampai umah mule la operasi memasak.. dan saia menggoreng kacang.. dan buang kulit nya.. kakak kuh keysah kot.. sbb mak sibuk suh dye tlg tumbuk kacang.. hee.. sorry akak.. keje ptg tuh mmg selekeh je aku wat :D.. gile penat gile best!..
yelah Raya Aidilfitri xde nak buat mcm ni bcoz sibuk sangat dgn keje.. huhuhu.. tu yang balas dendam sampai penat gile tuh..

habis beress!
then msj jap ngan dear yarn, lps2 tuh die kate nak tido.. aku pon join lah ;).. sbb aku mmg penattttttttttttt gile lah tahu! sampai kol8 tido..
org tuh smpai kol bape ntah.. sampai ngigau nak g keje.. ekekeke.. tu laa tido senja2.. alamakk.. jgn aku plak mcm tuh nnt.. hehe.. kelakar la u ni!. :) syg anda ---<333..

bende yang masak td sikit je aku mkn.. gedik!

0 ulasan: