Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 9 Oktober 2010

Makan! Makan! II

yeah!
next house is Siti Nadiah Jamal.
yg pergi Aida, Atikah, Ain B, Zalila, Zee, Zahidah.

Mula-mula round Mid Valley sbb masa masih awl.
jam masa tu pkl berapa aku tak ingat. Yang pasti agak lame jugak.
4.30 baru gerak dr Mid Valley aka last minute decide. Haihh..

Pergi Mid dorg nak cr present utk adk arwah kt Jaya Jusco.

masa dorg tgh sibuk2 cari hadiah. aku, zee, n ain jalan2. yelah ain tu maknye kerja kat situ and die pernah keje situ.
mase ain tgh jumpa kawan die zee panggil aku. 'ainil sini kejap'. tau x pegi mana?
pegi tangkap2 gamba kat fitting room LEE. hahaha..
gila kamera! HAHA.


lepas tu pergi kat dorg balik. haihhh. dorg xhabih2 lagi.

Kitorang menghilang lg.
ddk kat sebelah escalator saja.
alamak aiii. blh plak ade cermin situ. ape lg. bergambar la lgggg..
agk lame lepak2 then dorg da calll. weeeee...time to go!

adehh, ade prob mendatang pula. ade org xnak pergi. yelah sbb die pon xkenal Nadiah.
tp masalahnya Aida pon xnak pergi. haihhhh.
mase si Zahidah ok nak pergi Aida pon on jugak. lepas tu dorg lg tanya byk2 kali nak pergi x.
aku pon ckp sudah2 jgn tye byk2 kali karang tak jd. ishk2.

another prob coming. nak pergi rmh Nadiah ni naik ape? da lah ramai ni 7org termasuk aku.
teksi? mana nak amik? teksi pon xde lalu tempat kitorg menunggu tu.
adoyaiii~.
last,last aku call Nadiah. err. Nadiahh. parents kau BZ x? hahaha.
apa kata amik kitorang je. ekekeke. Nadiah blh glk kan aku. kurg aja. heee.
wuuuuuuuuu...
dorg byk songeh oh. tgk kereta buruk2 corner masuk dorg kate haa mnx2 bkn Bapak die.
yg cantik2 Haa yg ni, yg ni kot. akakakaka.
mcm2 lah korg. penat gelak dol.

tgk2, fisrt trip dtg2 kereta kancil. HAHAHAHA. amik kau. pergi la dulu korg berempat.(Ain,Aida,Atikah,Zalila).
adik Nadiah, Sulaiman drive kott~. HANDSOME.
si Zahidah yg ade ngan aku and Zee kate. aku rase mcm pernah tgk lah 'Abang die'. Ida! bkn abg lah! adik. ishk3.

Second Trip, kitorang naik Mercedes. wohoooo.. akakakaka. JAKON sikit.
bapak Nadiah drive.
uncle tu tye da habis exam ke? - belom lg Isnin last paper
yg sorg ni siapa? budak baru msk sekolah ke?(Zahidah) - , die ni Form4
oh exam xhabis lg, then last exam paper apa? -Perdagangan
Perdagangan. ohh senang je. nnt dapat paper teros jual paper tu.
yelah kan perdagangan. ececehh. uncle ape ntah :))

0 ulasan: