Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 2 Oktober 2010

Today Raya-Raya with FRIENDS~

hm, seperti post sebelom ni aku nak katakan bahawa aku tdk mahu meng-POST blog.
tp aku nak juga post! sbb aku jumpe pelangi yg sgt indah hari ni. ceh ayat macam hape. akaakaka
xde lah aku just happy sesangat hari ni.

Yelah sbb hari ni baru kali pertamanya aku beraya dengan kawan2 utk tahun ni. sebelom ni nak beraya dgn geng2 The Bla² tp ade hal yg xdpt di elakkan so xblh pergi la beraya dgn mereka :(

so, sudah sekian lama dan hari raya keberapa entah ini. Hari ni lah baru nak beraya dgn kawan2 tp bkn geng saya. Classmate saya. Geng saya kalau xsilap slh srg nya ade buat open house. Tp senyap je. Xd jemput pon. So senyap2 sudahlah.

Haihhh. Td dlm kol 11 baru nak gosok baju kurung. Member aku yg syaheera tu kate nak gerak da dr Bukit Aman nak p naik lrt. So aku lmbt2 ah siap. Sbb aku nak g beraya dekat Ampang je. Dekattt. Hehe.
Aku da pesan kot dekat shiera tu da naik tren bgtahu. Tp aku tggu pye tggu xde pon btahu aku. Hampeh tol. So, aku lah mesej tye die kat mane. Then baru nak bgtahu die da ondeway dlm tren. Senghal je.
Then aku tye la die da sampai mane. Die kate Pandan Selatan.. HAHHHH? Xpenah pon aku dgr. Agk2 ah nak main kan aku. Nasib baik xmenjadi. Aku buat bodo je la. Aku pon siap cepat2 turun rumah p tren. Peh... Kebetulan aku nak sampai lrt da ade tren nak sampai. Cepat la aku jln.. Huuuu.
Nak di jadikan cerita, mase aku dlm tren tu aku te minah tu die stesen mane. Tyme tu tren nak dekat sampai stesen Cempaka. Tgk2 sat g die reply. Die pon kat Cempaka. Hahahaha. Sengih sorg2 ah aku.
Kebetulan satu tren. Aku ingatkan dorg da sampai dulu. Nyehehehehe. :)
ni yg aku ak sebenar nye. Naik satu tren sampai same2. Ngehhh.
Target mengene. Tp xde la jumpe dorg dlm tu. Sbb gerabak lain2 kot....

Haihhh. Da sampai Ampang pulak. Kawan aku yg dok situ, Syafawati xnak amik. And Shuhada kate die tau jln. So die la guide jln pegi sane.
Yg xblh blah kitorang da ade dkt jalan betol kot. Tp si Syafawati ni kate slh. Siap suh patah bali kat lrt naik teksi je.
Gile ahh.. Last2 teksi tu pon bawak tempat yg ktorang lalu td kot. Grr.. Senghal. Kitorang dah mencarut2.
Cume teksi tu benti blok rumah yg slh je. So, kitorang kene ah jln lg. Adoyai. Ain n Shiera da mmbebel kate penat jln. Aku gan Shuhada relaks je. Sbb da biasa berjalan jauh. Ngehhh. Dorg tu mane xpenat dgn pakai kasut wedges nye.. Huuu..

Akhir nyaaaaaaaaa.. Sampai jugaaaa.. Kitorg nampak je Syafa dr jauh terus maki2. Die wat derk je. Hampeh tol. Siap jln dulu sambil tutup telinga. Haihhhh.. Si Shuhada xkire dah ade org ke x kiri kanan. Agagagagaga.

Oink,oink.. Naik je rumah Syafa kitorg relaks2 dulu jap. Bising2. Mengadu kat mak die mcm2. Ekekekeke. Berlawak je kan. Mak die pon open je. Hehe.
Lepas lepak2 jap baru makan. Aku bia dorg amik mknn dulu. Pastu baru aku amik mknn. Pehhh. Makan nasik ngan lauk sardennn. Faveret beb!. Nak2 dpt mkn ngan rotii.. Uihh. Sodap..

Uik2, kat umah Syafa ade wireless oh. Aku pon ape lg gune ah. Ekekekekeke. On FB. Pheeewitt. Suka2. Padahal bateri ak habis dah. Haha.
D sbb kan bateri nak habis. Aku pinjam hp Shuhada yg kebetolan bawak dua hp dan satu xberguna sgt. Nasib die bg. Ekekeke :D.
Selamat!. Blh msj2 lg ngan KakaYan :).

Lame jugak langak kat rmh Syafa. Pukul 3.15 baru blk. Tu pon sbb kezen die da sampai. Kalau x lme lg rasenye. Hehe

PEHHH. SERONOK! Dengan Bercerita Benda yg Sama je. CEH!

0 ulasan: