Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 2 Oktober 2010

Today Raya-Raya with FRIENDS~ PART2

hoyehhh.. Lepas balik rumah Syafa aku pon balik rumah terus. Shuhada, Shiera and Ain pon balik teros. Maybe Shuhada singgah jap g kenduri kahwin dkt masjid rumah die tu. Makan je keje kau Ada.

Aku balik rumah terus tidooo. Ecehh. Xlah. Aku pulak kemas2 rumah yg gile bersepah macam tongkang pecah ni. sbb my old friends nak dtg beraya. Gile ah. Dah la aku je sorang2 je kt rumah. Ape ye aku nak bg makan? Huuu.
Aku dapat idea beli goreng pisang dan cekedok je. Heee.. Bagus x idea tu? :).
Huuu. Aku kemas2 express ouh. Main sumbat nyorok je segala bende. Akakaakaka. Kantoi. Aku PEMALAS. Hehe.

Haihh. Lame gak aku tunggu Azlina ni. Kate kol 5 da kene balik. Tp yg kate nak blk kol 5 tu la aku xnampak2 btg hidung nye. Sambil menunggu sempat lah aku beli2 ais dan grg pisang nye. Aku bancuh milo o ais je . Ok ah tu kan. Lain drpd yg lain. Ngeee ;)

Cehhh, last2 die yg sampai Pandan Jaya ni tepat pukul 5 ade lah. Akakakakaaka. Senghal nye budak. Ni koman2 balik dalam kol 6 or 6.30.

Pehh.. Syukur Alhamdulillah mase Lin sampai tu mak aku pon da balik dr kenduri. Aminnnn. Syukur sgt2. Kalau x, makan pisang grg n cekodok je la ekauu.
Huhuuu.

Yey! Mak da blk. So? Mak kate nak masak mee udang je. Peh. Ok la tu. Bkn lame sgt pon nak buat :D. Mcm aku je yg buat. Ecehhhh..

Sambil2 menunggu tu kitorg sembang2 lah mcm2. Sampai makcik Lin ni merepek ape ntah die nak cerita. Tp berbelit. Nasib aku phm ape yg sebenar nye die nak ckp. Ekekekeke. Kalau x, mmg aku pakse je kau cerita betol2 Lin. Nyehehehehe.

Huuu, da pkl 6 cenggitu die pon nak blk. Tp mak aku baru ak solat. So, aku suruh die tunggu. Aku blh plak lg nak ajak die g pasar mlm dkt rumah aku ni. Padahal die nak balik awl. Hehehe.
Gurau2 je kan? Kan? Makcik :D.

Haaa.. Aku pon hantar die balik. Eh2. Hantar p lrt je. Hikhik.

AZLINA TUMIRANNNN~ TERIMA KASIH KERANA DTG RUMAH BURUK KU INI :D
SAMPAI SESAT2 KAU NAIK TREN YE. Thehehehe.

Sorry la xbg ape2 info kat kau. Aku ingat kau da tau jln. Ampon bukkk. :)

*hr ni xde gambar sbb hp xde bateri.
Kt hp kwn2 lain td ade lah.

0 ulasan: