Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Ahad, 14 Jun 2009

curi tag

maen2 cury2.. tgn rase nak menaip.. hi3
1. Kalau anda jadi orang terkaya didunia?
-alhamdulillah..

2. Kalau anda jadi orang terseksi didunia?
-huh? habis la aku kene marah ngan mak.. hik3

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
- x,ntah,xtau

4. Kalau orang kata blog awak teruk nak m*mp*s?
-lantak korang la.. blog aku bkn blog kaw

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda
-no komen~

6. Kalau tiada lagi hari esok?
- senantiasa ingati la diri ku yg xberapa baik ini

7. Kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
-buat xtau je.. kalo die cari hal dulu gua fight la.. hi3

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
-xnak aku.. makanan yg boleh d mkn pon xsemua aku mkn ni kan bende2 pelik 2..

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
-tiada haluan ku

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut
- erm? sape2 saje la

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
-org yg dtg kan kemarahan ku itu..

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik ?
- senyum, thanx, dan berkata 'mana ada bese2 je' =D

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
-rase mcm.. ntah la..

14. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
-membawa diri jauh2 je larh

15. Kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
-anugerah atlit.. ceh.. excited je.. pdn muke..

16. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
-adess.. mane2 pon xnak la

17. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
-msk hospital bahgia maybe

18. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
-cemburu sebab?? biar kan je laa

19. Mengenai orang yang tag kamu ini;
-maen curi je tag ni oii

20. Aku nk tag...
-didi cukulet ;)

0 ulasan: