Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 6 Jun 2009

Trip ke Melaka PART3



hary terakhir 24/5/2009


early in mornink i woke up.. :.. sbbnya pintu diketuk org hotel 2 hantarkan makanan.. teruk la dak2 lain ni.. aku yg dok jauh dr pintu pulak kene bgn.. mule2 ingatkan sape.. lantak la.. muke sememeh(serabai/kusut masai) bkk je la pintu.. tgk2 ade mamat hotel.. aku xperati muke mereka 2.. xperlu dan rabun.. hahaha..ouh.. bau makanan 2 sedap..

rase mcm nak sambung tido blk.. tp xmengape la.. best sgt semalam nye 2 tido berselubung dlm selimut.. haha.. dok tepi aircond.. mane blh sgt.. saya resdung.. Aina pon.. haha.. sape suh xikut care aku tido dgn berselubung tu.. gerenti kau xsejuk dan bersin mcm hape pagi 2.. wakakaka.. simpati aku kat kaw.. =).. mmg perit kan.. dier sejuk sampai dier bgn ntah pkl berapa utk ttp aircond.. hahaha.. patot la aircond xrase sgt bgn pg 2..

mandi2.. sape ntah mandi dulu.. sebelum aku kalo tdk ejit.. tp aku terus serbu bilik air lepas sape ntah keluar.. sorry ya.. ouh ya.. dan sebelom 2.. aku bernasib baik junior kat sebelah bilik aku 2 ade charger mcm aku dan xkesah utk dpinjamkan.. sukanyaa.. ;).. mule2 da pinjam charger sheera.. tp charger dier hampeh~~.. thanx la yer..

pg 2 kene turun pkl 9.30 kot.. dan pakcik bas 2 lembab nye.. p0y0 je suh 9.30.. dkt sejam kitorang tggu!!.. bengang nyer.. dan pg 2 gak aku terlepas tensen kt sheera.. sorry.. dan blk 2 drg wat xtau je ngan aku.. xper laa.. bia laa c00l down dulu.. hary terakhir ni menjadi sgt boring dsbbkan perkara tgh mlm 2 dan gaduh nya aku ngan sheera..huuu..

pg2 tu kitorang pegi pantai Puteri kembali dgn naek bas aircond pula.. fair n square.. pegi naek bas tgkap blk naek bas aircond tkr2 ngan mereka laen 2.. kitorang pegi sane ade aktivi permainan ape ntah cikgu ni buat.. agk best la walaupon nampak macam bosan.. :) maen ape ye.. -explore race(cr brg je),keretapi(kene dgr ape cikgu ckp kalo cikgu kate laju/slow n dll kene la ikt. kalo xpotong markah),tarian(dgr cikgu ckp tarian ape. kalo india kene la jugak kita buat. haha).. tu je la kot.. xingat da.. dan xdpt mandi laut.. kami tdk dibenarkan.. haha.. dlm permainan td 2.. kump 4(saya) menang... C00L bebeh!!!

lps 2 kitorang pegi kembali ke bandaraya Melaka depan kapal 2.. hehe.. shoping utk kali terakhir.. mase ni mmg sbk tye cousin ape bende brg best kat situ nak bwk balik.. :.. lmbat sgguh dier bgn dan saya da beli kot ape yg patot.. yea.. dan saya kata brg2 tu mcm kt CM je byk nye.. tp rase nye Melaka murah lg.. saya shoping -baju,dodol,gula2 kelapa,belacan(haha),keropok(xmkn pon).. =D..

yeah!..lepas 2 kol 1 gitu.. baliiiiikkkkkk... dlm bas semua keletehan dan ketiduran.. mase pegi xde sgt yg nak tido.. huhu.. ouh ye.. saye dok kt belakang skali.. tempat enjin bas 2 kan.. punggung terasa sgt panas!.. mane boleh begini!!!!.. ouh ye lg.. ader mangge yg abah bg kt saya malam2 lemau dibuat nya.. hahahaha

dlm perjalanan kami berhenti d RnR Seremban.. xde mkn ape pon.. hahaha.. dan menjadi adat pergi beg sikit balik beg byk :)... jd.. sampai KL dan turun bas bye2.. jumpe esok selamat menjawab paper math.. blh ke saye nak jwb ni :-s


other PICTURE? myspace, friendster <- click

0 ulasan: