Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sabtu, 6 Jun 2009

Trip ke Melaka PART2

hary pertama 23/5/2009
haa.. tau xmane arah tujunya selepas ni? heeeeee... EYE ON MALAYSIA.. c00l bebeh.. tp sebelom 2 kami membantah dgn cikgu2 kerana ingin pulang ke hotel terlebeh dahulu.. mau mandi la Cikgu!!.. melekit nye badan.. 0uh ye.. ntah pape la mase EYE ON MALAYA kat KL dulu ade xnak pegi pon.. haha.. kt Melaka baru nak pegi ya.. sampai sane semua jakon termasuk saya.. ha3.. saya masok dgn r00mmate.. best2.. saya mmg jakon bergambar sane sini sorang2 kt dlm 2..dan ade lak bdk dua ekor ni bergaduh.. ntah apapa la..

dan kemudian kitorang g pantai Puteri.. B0ring~ da la cikgu ajk mkn yong tau foo sane..2 je ke cikgu?.. saya xmkn.. diet la konon.. ceh.. haha..dorang g mkn saya lepak ngan geng laen.. jln tempat laen, dan tibe nampak coconut shake mase dorang beli topup.. so i pon beli lah.. :).. lame xminum.. last maybe kt Terengganu year 05.. dlm mase lepak2 tu sdg berusaha msj seseorg..

pukul berapa ntah kembali ke hotel.. semua blk serbu bilik air.. aiyaa! kene tunggu turn.. sape mandi lambat maty la nak tunggu.. tp ade gak yg xmandi.. busuk la korang ni!! haha.. jokes k.. saya pon siap2 sbb nak jumpe bapaks saya.. die dok N9.. erm.. so maybe nak tgk anak die kot.. saye xpakse k.. ok gak die dtg.. g mkn :).. nyum2.. abah dtg jumpe terus ajk mkn kt bwh 2.. kebetulan aku mmg lapar sgt.. aku bwk megi cup tp xde cerek air.. xkan aku nak gune air pns dlm bilik air pula.. hahaha.. sebelum tggu abah 2 msj gak manusia 2.. tp no celcom die terpakse.. sbb nak tye jln ke tempat saya 2.. mane tau kot die tau.. saya bkn nye org melaka.. hehe.. tp hampeh la.. bengang nye rupe2 nye dier tkr no baru tahu i need ur help actually.. lepas habis jumpe abah semua baru die msj saya ngan no baru.. thanx ajeh la yeah cousin..

lepas tu xpe laa.. msj je la ngan die.. saya pon bosan dan xley tido.. sdg2 msj ape mimpi 'dear' 2 call.. mule2 suke.. lame die xcall mlm2.. tp ntah ape mimpi.. mulut ni nak luahkan yg terpendam.. erm.. tp akhirnya mkn diri saya blk.. bende itu mmg menyakitkan hati.. exam math pon blh bersimpang siur agaknye.. :(.. dan sdg2 tu jugalah bateri hp abis.. OH NO!!.. charger rosak.. Ejit sorry aku rosakkan.. :((.. da la tgh mlm ni nak pinjam charger siapa ya? haty bertambah2 sakit tau!!.. mule2 amik keputusan xnak tido.. tp sakit kepala dan bermacam2 ade.. nak relax dan tido.. sorry yea ejit,af.. haha.. Zzzz

0 ulasan: