Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 5 Jun 2009

Dua Wayang Seminggu

hurm.. semua last minit rancang ntah pape je
tapi xape aku xkeysah! drpd aku terperuk kat rumah xde buat ape2 lagi boring you know..

hari rabu 3 jun.. - NIGHT AT THE MUZEUM 2
seperti biasa Ainil sentiasa awal daripada kawan2nya tiba d Time Square itu.. moekekeke.. mereka suka lewat.. janji 11.30pg.. hurm.. tak pe lah.. aku da biasa da jadi pak guard depan kaunter tunggu mereka ;).. chill ajeh.. kemudian sudah ade 2org yg sampai tp kepaa yg ajak nyer xsampai lagi.. saya malas la nak pegi beli tiket sbb xcomfirm berapa ramai yg nak pegi.. dah tu, ade pulak yg xberjawab call.. padahal dier nak pegi.. tension.. dier ni org yg mmg akan lewat masok wyg punye la.. buat kali kedua nya.. HAIDA!!!.. ngee..

yea.. lepas 2.. fatihah da sampai.. berapi2 je 11.30pg janji.. =.. dan aku tetap malas nak beli tiket.. hahaha.. mesti aku punyer larh pegi beli tiket.. xbest betol.. actually wyg start pukul12.10.. dan kire2 11.30 tu la baru aku nak beratur.. perghh!! gile panjang.. sampai aku sendiri xtau line end dier kat mane.. dan aku cam agak tension.. naseb la kaunter tiket 2 ade tempat laen kat tingkat bwh.. so aku xkesah.. naseb la.. bawah 2 mmg panjang juga tp xla sepanjang atas 2.. ;).. ouh jam nak dekat 11.50.. hee.. dan....... naseb la sempat.. erk.. lupe nak bg tau.. sit die depan sekali wakakaka.. sumua mula2 xkeysah tp bile masok panggung jd bengang.. naseb larh.. sape suh aku beli tiket.. bongok je!!.. geram taok!!..

dlm panggung.. membebel la korang.. lepas 2.. dorang nak gerak pegi tempat xde org.. yg agk kompom la xde.. hehe.. s0rry ya kawan2.. dlm agk 5 minit cite start cik Haida tibe.. mule2 org laen yg patot amik.. akhirnya aku terpaksa akur dan pergi bertapak kat enterance.. argh!! again!!..

kemudian.. masok panggung layan cerita laa.. memamg lawak+best.. hahahahaha..
habis wyg da xde arah tuju.. dan ade satu time 2 saya nak tunggu escalator tu sampai ke bawah ade org say 'HEY' to me.. dan saya amat shock you know. yelahh.. tgh syok2 dgr member bersembang tetibe ade org yg naek escalator utk ke ats tegur gila la aku terjerit 'oo makk'.. yg pelik member laen xperasan.. hahaha.. bia ahh.. then fatihah jumpe member die kami pon follow ikut je lah pegi Bukit Bintang.. lepas 2.. mcm mmg xde arah tuju lagi kt BB 2.. kami amik keputusan nak blah dr citu.. bye2 teah.. ka3.. busan.. aku blk yg laen pergi Mid Vallyer pula.. aku xbalik tp pegi lepak Jusco sorang2,pusing2, msk kedai buku dan makan mcd sorang.. masuk kedai buku MPH tu dah sah2 la beli novel.. hehe.. mule2 tu mmg xmahu beli.. tp kan.. da terlampau bosan sgt kat rumah xtahu nak buat hape jadi belilah.. hehehe.. tu xde teman.. this week holiday mmg sakit hati utk aku.. arghh!! where are you hah?!.. tajukb buku tu ialah 'SETULUS HATI'..

5/6/2009.. JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK
kira2 pukul10 ade org sms ajk keluar.. aku pon on ajeh.. and terpakse cancel kuar ngan mak aku nnt 4 repair my speck.. haha.. seperti biasa aku mmg lewat sampai kat Mid Valley 2.. tp xsengaja ok.. ktm 2 lambat sampai.. naseb la xpenuh.. wehee.. sampai2 je..trs g GSC.. dan xdpt nak cr tuan empunya badan 'SAYA RABUN'.. hee.. tggu je la sampai manusia 2 habis beli tiket..
pastu lepak Bowling sampai kol12 dan mkn mcd.. lepas 2 lg.. sementara tunggu wayang start pukul 1 pusing kat petland 2 eh? name nye.. whatever.. hahaha.. die sgt hampeh pegi ketuk akuarium 2 walaopon disitu tulis jgn ketuk.. =.. naseb xde org marah.. pusing lah sampai nak dekat kol1.. then pegi la masok GSC..
cerita 2 agak lawak dan.. macam2 la.. hahaha.. xtau nak ckp hape..
hehehehehehehehe..
lepas habis wyg xtau kemana.. pusing dan lepak sebentar.. kemudian dier balik.. Saya tunggu mak saya amik.. fuh.. lega.. naseb mak dkt2 citu jimat tambang tren.. ;)..

0 ulasan: