Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 19 Jun 2009

Macam2 :)

1week skola drpd penghabisan cuti pertengahan tahun..

Isnin - bz dgn paper exam.. cek markah, soalan dan sebagai nya.. so xbelajar.. penat bwk beg berat :(.. mase kelas seni.. kami mengemas/menyusun barang d bilik itu.. mule2 saya malas nak buat.. tp lame2.. saya yg syok sendiri mengemas.. hehe
kkk aku kate aku kalo da rajin.. rajin gile
kalo tak~~..
Selasa - masih sama.. bz dgn paper exam.. dan mule berSUKAN(PJ).. saya suke :).. kami buat timbang berat, ukur tinggi dan jangkauan melunjur.. berat naek 1kg kot.. tinggi? xtinggi2 pon.. berdiri sebelah akk mcm tinggi naek.. hahaha.. :P wek..
Rabu - sama juga.. PJ lagi.. hari ini buat tekan tubi saya dapat buat 30kali :) dan bangkit tubi 10kali je.. ouh! kecewa xdpt buat dgn bagos.. stay back till evening.. best nye lepak sekolah.. :).. dan pada hari itu.. duit hanya ada RM10 mmg byk.. tp xcukup pula hari 2.. ishk3.. (pdn muka) terpaksa tahan lapar utk simpan duit tambang balik naek tren! (purse jatuh katil lupe amik :( )
Khamis - sama.. melepak :).. En Sab nak ajar.. tp.. kami buat xtau(eh.. sy x :D).. dan kami nak paper2 math kami.. tp cikgu senyap.. xtande lagi ke?? mase kelas seni.. cikgu membebel.. dan cikgu mara jgn asyik kata die membebel.. (bkn saya lg)..
JUMAAT - bangun dan berkata 'xnak pergi'(ponteng)
excited nak dpt paper exam yg lain2 lg nih!
sastera,paper2 math n seni
SY MAHU!

0 ulasan: