Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 3 September 2010

After Berbuka D KLCC

after berbuka aku teros g jln TAR. ye loo.. janji ngan Yan jumpe sano.
pegi pon xde beli ape act. saje jalan2.
eh2. ade la nak beli. beli jam :).
jam sedodon dgn~~~. heeee..

org ngan Yan just jalan kat Bazaar je mule-mule. jalan unye jalan xjumpe pon jam nye.. adoii!..
padahal aku da jumpe da jam nye around TAR tu. ekekeke. saje jee.
pas da xjumpe tu kitorang lepak2 kat bus stop SOgo. aku dok bising jamnye xjumpe la kan.
pastu lame sikit aku ckp la aku da jumpe jam tu kat Masjid Jamek. pastu Yan membebel
asl xbeli je td.. ekekekke.. alaaa.. kate nak jalan same2 mmg ah x beli. awk nI!!.

hehehe. pastu kitorang pon patah balik g Masjid Jamek. hikhikhik.
mase depan Masjid Jamek tu Ya ckp Haa kat sini baru ade jam. pegi cr kt bazaar tu wat pe.. aku pon jawab la.. Tahun lepas ade je jual jam. terus senyap :P. hikk..
Kejap je masuk Masjid Jamek da jumpe jam nye. wee~..
warne purple youu! i LIKE <3 :).

hmmmm.. barang yang dicari sudah pon jumpa. nak buat ape lg yek?
mesti lah balik. hukhukhuk.. nak balik da keww.. alahaiii..
xpe2 Yan yg hantar balik naik moto. merempit yawww~ akakaka..
sengal gile kot mase aku tunjuk jalan kat die. ingat saje nak bawak jauh2 sekali sesat sampai downtown. kuikuikui. nasib la aku still tau lg jln kat situ. kalo x mahu kene mara ngan akak Yan nii :P.

haha. gile tol. mmg jauh la aku bawa die jalan nak hantar aku balik rumah. kesian die.
kene buli.
SORRY AZIAN HAMZAH :P

0 ulasan: