Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 15 September 2010

Makan,makan.

kita berjumpa lg~ lalalala~.
met Azian Hamzah again :D.
ingatkan semalam main2 je nak jumpe kat CM. haha. then ttbe je Yayan ckp. Bkn kate nak g makan kat CM ke. waaa.. celik2 ;).

pkol 12 something aku da keluar rumah. check,check dekat FB she still on the line -_-.
agak lame jugak aku langak kat CM tu menunggu. tunggu kat FoodCourt ramai org. yelah launch hour kan. so decide tggu kat pintu masuk CM. ramai pulak bdk MGS lalu lalang kan CM ni. bkn nye sekolah pon, haihh.. salah sorgnye aku cume kenal kat FB. xpenah pon bertegur. haha. haa, siap kau jp lg aku tegur kau kt FB tu. :P

ade couple budak MGS(couple ke? suke2 aku je) ni ayik pandang2 je. ape kene ntah. cam nak flying kick je rase.

that sis, pkl 1 lebih baru sampai.
dia mahu makan di food court satu lg. tp xtahu buka ke tidak. jdd kami pergi la menengok2 disana. huuu.. tak bukak le. masih menyambut hr raya la tokey nya.
mkn je la kat tgkat 1 tu. mula2 kata nak makan mee sup. lepas pusing sekejap decide nak mkn mee hailam. kesian dia. mintak mee hailam macam bkn mee hailam jea. kuah nya warna merah dgn ade something apebende entah. bkn hailam warna hitam kah kuah nya? ishkk hai. langsung teros dia xnak makan.

so tunggu je lah habis makan nasik grg tomyam. suruh beli makanan lain xmahu. bila aku nak habis makan dia cakap nak makan nasik grg kat MJ tu. wuu~. agak dah pon :P.

then jalan la pergi Maju Junction. dia kata penat nak jln. ajk naik tren xmahu pula dia ni~. ;P.

sampai MJ terus order makan. saya? mesty la xmakan lg sudah kan. minom saja.Vanilla Coke. wee~..


lepas makan saya ajak Yawn pegi main game token kat Sogo pula. wee~. ;D. suke betol dia ni tukar token banyak -_-. mula2 main netball, race, netball back, pukul bola and searching different in photo's :D.
muka2 main netball saya menang! yeee.. second round kalah --,.
haha. pastu nak main game tembak2 tp aku plak main sorg2 ;(.

habis jea main terus balik. die nak balik awl sbb mlm kang nak blk Negeri Sembilan kembali. hukhukhukkk..
BYE AWK, SEE YOU LATER AFTER SPM. huuu~

0 ulasan: