Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Selasa, 14 September 2010

Movie's

hari ni keluar watching movie setelah sekian lame teperap kat rumah ni sejak raya. wahh.. suke~
actually mlmnya ade fight sikit. huuu~. pg td pon blh fight lg. lalalalala~.
okey. dgn siapa lg kan saya nak keluar kalo tidak kakak angkat saya ni. huhu..
yeye, kami sudah plan lamanya nak tgk ini cerita. actually ingt kan tgk slh satu. sekali tgk dua2. hehe.
- Resident Evil Afterlife
- Step Up 3d

Mula2 tgk Resident Evil dulu. sebelom beratur da set tyme kot nak ambil movie pkl berapa. then ttbe tyme berator aku gedik2 nak tgk Step up tu 3D. Yan kate 3D lambat start. balik mlm la nnt. huuu.. saya xkisah pon leee..
so, last decide Resident Evil 12.30pm and Step Up 3D 5.00pm.

after buying ticket, kitorang g Carrefour. nak g Carrefour tu Yayan g singgah kedai CD. Pastu kannn, aku g blah sbb di halau -_-. g men nyorok2 jap ahh :P!. aku g jalan sampai MCD lepak sebelah MCD. huhu..
Masok, Carrefour dia nak beli Popcorn ayam n kentang.
lepas tu teros naik wayang.
masuk wyg duadua senyap. sebab saya buat. Sorry. ingtkan nak je tido dlm wyg tu.tp xblh..
huhu. mase tgh2 tgk movieaku tyer xnak makan ke. haa. then keluar lah makanan nye. bukak senyap2. tp xsenyap jugak. susa nak bukak pelekat kat plastik tu. haha.
jahanam kot aku bkk. kui3.
psst~ ape couple sebelah tu buat haa. hahahaha.
Guys! cerita Resident Evil tu bestlah.. rugi xtgk :D.

perghh..gile laa. aku membeku kot dlm wyg. sejuk gilaa~ tu la. masuk awl2 xnak pkai sweater. hahaha. tu belom lg minom air sejuk. nasib minom mineral je.
da habis movie tu. aku pon ajak lah pegi amik matahari kat luar. hee~
duduk luar kejap je. sbb ade pekebun tu nak siram pokok BUNGA. =P.

lepas tu pergi makan KFC. org share ngan kakyan makan ayam tu. sbb asaya suruh dia amik Dinner set. so, saya amik seketul dan makan dgn Snack Box juga.
entah kenapa. semua aku makan kat KFC tu masin. Grr.. saya makan pon xhabis la jawabnya. -_-. dia kata saya xreti makan ayam.
disebabkan makanan tu masin. i need sweets. tp xtahu pula nak makan sweets apa.. huhuhu..
saya ambil dia punya sweets saja.

dah makan still ade time. sbb wyg pukul 5. dia ajk pergi maikn game token. xsah lah kan kalau xmain race kereta. dan xsah juga kalo aku xkalah. haha. mula2 main game search2 different on the picca ang thing's. then, race. and lastly tembak2.

sebelom masuk movie kakayan kita nak makan fries MCD laa. fries KFC xnk pulak. haihh.
kalo saya pon suka fries MCD lg dr KFC :D.

still have time. and have wait to get in to movie.
jd, snap,snap sebentar.
only one picture i like. enta kenapa kero tgn aku menangkap gambar hari ni. hahahaha.

ni bkn saya snap :D sbb tu ok.

tgk Step Up 3D pula~ masuk2 dia suda mkn kentang. saya mkn Snack Box sikit.
oh yea, tension aku ddk sebelah indian td. byk betol komen nye. kot ye bg la movie tu habis dulu --, grr.

in 3D movie. like a little kids. haha <3

after watching last movie kami terus berjalan naik ktm hingga ke Stesen KL dan berjalan seperti biasa ke CM hingga Bandaraya.
THANX 4 DUIT RAYA. see u then

0 ulasan: