Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Rabu, 8 September 2010

Ubah Suai Bilik ;)

ubah suai? renovate ke? haha. xlahh.
aku hari ni td ubahkan posisi katil, almari dan segalagalanya yg ada dlm bilik aku tuuu..
huuuu.. best lahhh.. aku buat sensorang jee ;) caye x? hahaha..

kakak aku tolong bukak katil je. pasang balik aku. haha. xde hal lah. aku suke buat sensorang ni. sbb xde sape boleh complain kalo buat sensorang <3<3<3. i LIKE :).
lg pon kebetulan mase tu kawan kkk aku pulak dtg rumah. xpe2. xkesah. layan la kau kawan kau. aku blh buat sendiri :D. cehh belagak nieyh ;P.
act, mase kawan kakak aku dtg ruang tamu bersepah kot. hehe. kakak aku ni xtau malu ke hape. haishk. kalo kawan nye sorang xpe. ni x, ade pakwenye sekali. hukhukhuk.

sobsob.sorry yaw aku yg menyepah kan runag tamu tu dgn barang2 bilik ku. huhu. mase kawan kakak aku balik bilik da siap ubah suai posisi.tinggal lg nak simpan brg2 yg dkt ruang tamu tu bawah katil. kebanyakkan nye kotak brang2 kakak aku sajee.. lepas simpan tu pulak. aku nak lipat semua baju aku n kakak yg mane entah bersepah n dicampak oleh aku mase mengubah posisi td. ade kat yang dalam bilik mak aku la kat depan la. hikhikhik.

aku melipat ni suke buat keje lambat2. janji kemas. kemas ke? xkemas pon. hahahahah. entah la. mmg hobi buat lambat2 ni :D. susun baju pon habis dlm tgh2 mlm gituu. nyeheee...

0 ulasan: