Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Isnin, 6 September 2010

met Azian Hamzah again ;)

today i met my dear Kaka Angkat again. hari ni die hendak pulang ke kg halamannya semula d Rembauu nunn. Stay KL jap je. hee.
today met sbb nak tukar somethings. hehe. ;;).

haaa, kaka kite tu cadang nye nak balik pg la kunun, jumpe pg td kol10. katenya tukar barang tu terus lah balik. haha. xde makne nye kalo da jumpe lepak2 balik awl. siap set kot nak gerak pkl11.30. da melangak, dgn aku ambil byk lagu dr handphonenye nak bluetooth pye la lameee sbb aku amik lgu nye pon dlm 27lagu. haha. download malas kot. kuikuikui... eh, x. xmalas.cume, malas transfer masuk HP. ngehhh.

mule-mule Yawn godek2 HP saya kemudian saya godek2 HP die pulakk.. bkn sportcheck k. hahaha. usha2 gamba, usha2 lagu, usha2 video. si KakaYawn ni tak tahu la saya ape die buat. huuu~ lepas die habis godek2 HP saya ini la keje nyeee. snap2 picca. kate nak penuhkan memory HPku dgn picture's nyaaa. xde makne nyeee. wekk!;P


at last. Azian Hamzah pulang pkl12 lebeyh.itu pon sbb da hujan. kalau xhujan aku rase lame lg kitorang melepak :D.

0 ulasan: