Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jumaat, 3 September 2010

Berbuka bersama Classmate d KLCC

today is last school day and will hang out with classmate after that. pergi Berbuka laa~ :)

After school of course la blk rmh dulu. ye la, berbuka nya lambat lg. baik g blk bersiap kan..
Kitorang pergi berbuka xramai pun. bkn lah satu kelas kiranya. hehe.
yang pergi Ain B, Syaheera, Syafawati, Natasya Z, Siti Zee, Atikah Meor n Mastura(kwn seseorg) hehe.

Pada mula nya nak pergi KLCC my mom kate nak hantar, but last minute cancel. mak suruh naik teksi je. mak bg duit. wee~ okey la tu..
aku gerak g KLCC ngan Syafa. so, aku suruh ah die turun Lrt kt rmh aku ni kan kate jln sikit amik teksi. padahal jauh sebenar nye. ekekekeke. Sorry Syafa. aku da biasa so aku kate la dekat :).
haha. gile jugak naik teksi tu. tergelak pasal pakcik teksi tu la dok main walkie talkie ngan kawan nye. mcm2 die ckp. haishkkk!.
Tambang g KLCC RM9 tu sbb jln sesak. kalau xsesak RM10 saje ;D.
Xpe,Xpe. my mom belanja :D hikk..
mase sapai KLCC tu member yg empat org pon sampai dlm mase yg same.



Then, jumpe-jumpe je teros kami bincang nak makan ape. member aku yg dua org xsampai lg tu nak mkn ayam penyet. tp xtahu la pulak kat mane. kitorang decide nak makan Pizza Hut jep.
huhu, At Last! makan jugak pizaa. weee. nak cr pizza tu pon susah. padahal da lalu kot jalan nye, ape ntah! hoh.

dlm pokol5.15 kitorang da ade kat pizza tu kot. hahaha. order dl pukul berapa ntah. awl la jugak. ade brother tu siap ckp 'awl nye order' akakaka. haishkk order je bang. xkan la awl tu jgk drang nak smpai. huhu.
after few minutes, aku g keluar jalan sorang kat KLCC cr somethong. tp bende nye xdo :(. hmmm.
masok,masok je balik pizza Zee n Atikah sampaii.

happening habis lahh pizza tu dibuat nye. then, berape minit pastu ade member lain pulak keluar jalan2. Separuh jalan Separuh ddk pizza. haha. ddk dlm pizza mcm2 cerita hot aku dgr. huishk. puasa, puasa :P.

entah pukul berapa entah. semua dah ade balik kt dlm Pizza tu. semua sebuk bergambar.
aww~ aku ni da lah gila camera! hahahaha. ;). tp gila, gila camera pon gambar aku xbanyak tau :).



TAKE A LOOK @ MY FACEBOOK OK. :)

tunggu punya tunggu, sembang punya sembang, bergambar punya bergambar. akhirnya tiba waktu berbuka.
adoii. yg ade kat meje tu cume roti garlic je :|. haishk.. mkn je lah tu dulu.
oh yea kami order. 2Set pizza and 4 differrent spageti. ade sedap ade x. janji kenyang :)
Member aku yang Ain ni act xmakan ikan. pizza yang kitorang ordernye ade ikan. kesian die. so die bantai je la sup mushroom sape2 yang xmakan tu.
Sorry Ain aku tak ingat kau xmakan ikan.. im soo sorry.
hope kau kenyang k :).

after makan dorang cadang lepak kat taman.
tp aku nak g jalan TAR!
WANT MEET AZIAN HAMZAH! :)
so aku balik dulu. bye2 girls.

0 ulasan: